Zmień na język plZmień na język en
a- / A+
W koszyku: 0 biletów - 0.00
Koniec sesji: -

Wybór wydarzenia

Teatr Jaracza na Zamkach Gotyckich
GORZKO, GORZKO
Wzruszająca, chwilami mroczna i niezwykle wciągająca opowieść o czterech pokoleniach kobiet z tej samej rodziny.
Najmłodsza z nich, Kalina, odtwarza losy swojej prababki Berty, która przed II wojną światową słynęła na cały Langwaltersdorf z wyrobów masarskich, jak się okaże nie tylko. Następna była Barbara, która najchętniej przeszłaby przez życie niezauważona przez nikogo, ale wbrew chęciom trafiła na pierwsze strony gazet. Z kolei Violetta przez V i dwa t lubiła marzyć o pięknej przyszłości, powodzeniu i karierze…
Każda z bohaterek jest inna, ale każda ma też swoją miłosną tajemnicę i tęsknotę.
Teatr Jaracza na Zamkach Gotyckich
ŁATWE RZECZY
To nie będzie zwykłe przedstawienie. Anna Karasińska, reżyserka, woli nazywać je pracą, a w tej pracy widzowie spotkają dwie charyzmatyczne aktorki: Irenę Telesz-Burczyk oraz Milenę Gauer. Artystki zmierzą się z zupełnie nietypowymi zadaniami i nowym sposobem działania. Jedno jest pewne – powstaje coś nieszablonowego, wychodzącego poza teatralne schematy.
Anna Karasińska to reżyserka filmowa, teatralna i dramatopisarka, która stworzyła swój autorski, oryginalny styl. Jej pierwsza sztuka „Ewelina płacze” wystawiona w TR Warszawa okazała się sensacyjnym debiutem, który otworzył artystce drzwi do kolejnych teatrów.
Teatr Jaracza na Zamkach Gotyckich
PLECAK Z JEDNOROŻCEM
Młode małżeństwo - Agata i Daniel - stają przed bardzo trudnym rodzicielskim dylematem. Kawałek kolorowego materiału - tytułowego plecaka należącego do ich synka - staje się pretekstem do zweryfikowania całego światopoglądu i strategii społecznych naszych bohaterów. Zostają oni uwikłani w zagmatwaną siatkę odpowiedzialności. Powoli na naszych oczach powstaje emocjonalne tornado, w środku którego znajdują się nasi bohaterowie i tytułowy plecak.

CZAS PORZUCENIA
„Pewnego kwietniowego popołudnia, tuż po obiedzie, mąż powiedział mi, że odchodzi …” - mówi bohaterka „Czasu porzucenia” Eleny Ferrante.

Jak zachować się w tej sytuacji z klasą? - zastanawia się bohaterka spektaklu na podstawie tej powieści. Bo tego właśnie zdają się oczekiwać od niej wszyscy. Nawet jeśli to nie ich sprawa.

Jak zachować się z klasą wobec byłego męża, który wolałby jędrniejszy tyłek?
Jak zachować się z klasą wobec córki, która wolałaby mieszkać z tatusiem?
Jak zachować się z klasą wobec znajomych, którzy wolą świeżo zakochanych od skwaszonej rozwódki?
Jak zachować się z klasą wobec umierającego psa, który wolałby, żebyś dała mu umrzeć w spokoju?
Jak zachować się z klasą wobec pokoleń kobiet, które z klasą dławiły się własną klasą?

Czy aby na pewno musisz mieć klasę?
LEKARZ NA TELEFON
Ginekolog Jacek Łagoda utknął w swoim gabinecie z powodu złamanego klucza w drzwiach. Na szczęście ma przy sobie telefon i to nie jeden, a trzy. Mężczyzna, czekając na ślusarza, desperacko próbuje pozałatwiać pilne zobowiązania prywatne i zawodowe – od odebrania dzieci z przedszkola po odebranie porodu – wszystko przez telefon. Pierwsze drobne kłamstwo pociąga za sobą kolejne i tak dochodzi do ekstremalnego zamieszania.
„Lekarz na telefon” to zwariowana, zabawna, świetnie napisana jednoosobowa farsa pełna aktualnych kontekstów, kpiąca z wielkomiejskich mód.
W roli ginekologa w tarapatach występuje Dawid Dziarkowski.

ŁATWE RZECZY
To nie będzie zwykłe przedstawienie. Anna Karasińska, reżyserka, woli nazywać je pracą, a w tej pracy widzowie spotkają dwie charyzmatyczne aktorki: Irenę Telesz-Burczyk oraz Milenę Gauer. Artystki zmierzą się z zupełnie nietypowymi zadaniami i nowym sposobem działania. Jedno jest pewne – powstaje coś nieszablonowego, wychodzącego poza teatralne schematy.
Anna Karasińska to reżyserka filmowa, teatralna i dramatopisarka, która stworzyła swój autorski, oryginalny styl. Jej pierwsza sztuka „Ewelina płacze” wystawiona w TR Warszawa okazała się sensacyjnym debiutem, który otworzył artystce drzwi do kolejnych teatrów.
NIEMIECKIE ŻYCIE
Monodram Ireny Telesz-Burczyk na podstawie zbeletryzowanych wspomnień Brunhildy Pomsel, osobistej sekretarki nazisty Josepha Goebbelsa. Świat faszystowskich Niemiec wdziany oczami młodej dziewczyny, przed którą III Rzesza otworzyła możliwości kariery i spełnienia życiowego.
Sztuka napisana przez Christophera Hamptona brytyjskiego dramaturga, scenarzystę i reżysera filmowego, zdobywcę dwóch Oscarów za scenariusz - „Ojciec” (2020) oraz „Niebezpieczne związki” (1988).